dinsdag 28 december 2010

American Baseball Coaches Association

Dat ik nu al weer een paar jaar als ondernemer bezig mag zijn, is op zich al leuk. Ik geniet er elke dag van. De vrijheid om zelf te bepalen wat je wel en niet doet, is heerlijk. Nog leuker is het dat dit werk het ook noodzakelijk maakt om regelmatig naar het buitenland te gaan. Zo staat in februari al weer de ISPO in Munchen op het programma. Zo'n beetje de grootste sportartikelenbeurs ter wereld. Heerlijk rondneuzen naar nieuwe producten en merken.

Maar begin januari heb ik eerst nog de ABCA convention in Amerika waar ik naar toe ga. De ABCA is organisatie waar alle amerikaanse amateur (college) coaches bij zijn aangesloten. Die komen een keer per jaar bij elkaar om workshops te volgen en te vergaderen. De leveranciers van honk- en softbalmaterialen zijn daar dan ook bij aanwezig. Dat is de reden dat ik er ook bij wil zijn. Een mooie gelegenheid om de personen met wie ik een heel jaar lang mail en telefoneer, weer even te zien.

De conventie is dit jaar in Nashville, Tenessee, en wordt gehouden in het Gaylord Opryland Resort Hotel. http://www.gaylordhotels.com/gaylord-opryland/360/gaylord-opryland-virtual-tour.html#
Ik geloof dat ik me daar niet ga vervelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten